Akademia Szkoleniowa Fundacji dla AGH - stwarzamy możliwość zwiększania umiejętności i kompetencji z zakresu wielu programów i systemów wymaganych przez rynek pracy. Współpracujemy z najlepszymi firmami szkoleniowymi w Małopolsce oraz na Śląsku. Oferujemy zdobycie certyfikatu poświadczającego konkretne umiejętności na najlepszych warunkach.
 
W naszej ofercie znajdują się:
 
1) AKADEMIA SZKOLENIOWA LUQAM
 
Prowadzona przez firmę: LUQAM
 
LUQAM – to firma consultingowa, działająca w trybie projektowo-szkoleniowym. Pionier szkoleń studenckich w Polsce.
 
Dostępne szkolenia to m.in.:
- Project Management – Zarządzanie projektami        
- Auditor Wewnętrzny w przemyśle motoryzacyjnym IATF 16949        
- Auditor Wewnętrzny HACCP           
- Six Sigma - poziom Yellow Belt          
- Risk Manager           
- Food defence           
- Pełnomocnik ISO 22000      
- Auditor Wewnętrzny OHSAS 18001
- Business Trainer – sztuka prowadzenia szkoleń (dwa dni w odstępnie dwutygodniowym)
- Auditor Wewnętrzny ISO 14001      
- Lider Lean Manufacturing    
- Koordynator Industrial Engineering 
- Pełnomocnik ISO 9001
- Wymagania Standardów Sieciowych - IFS i BRC          
- Akredytacja laboratoriów badawczych i wzorcujących ISO 170
- Auditor Wewnętrzny ISO 9001
 
2) AKADEMIA ZAAWANSOWANEGO EXCELA
 
Prowadzona przez firmę: Comart SK
 
Comart SK w ciągu 3 lat przeprowadziła już ponad 3500 godzin szkoleniowych. Współpracuje z kilkunastoma firmami szkoleniowymi na terenie całego kraju od małych kilkuosobowych firm  po potentatów ogólnopolskich.
 
3) AKADEMIA PROJEKTOWANIA AUTOCAD I INVENTOR
 
Prowadzona przez firmę: Cad Akademia
 
Cad Akademia zapewnia:
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie papierowej oddzielnie dla każdego poziomu
- Autoryzowany Międzynarodowy Certyfikat Autodesk
- Sprzęt komputerowy z niezbędnym oprogramowaniem
- Przerwa kawowa
- Uczestnicy szkoleń objęci są bezpłatną opieką po szkoleniach w postaci konsultacji telefonicznych lub elektronicznych w okresie 30 dni po szkoleniu
 
4) AKADEMIA PROJEKTOWANIA CATIA V5
 
Prowadzona przez firmę: CADM Automotive
 
CADM Automotive  to dynamicznie rozwijające się inżynierskie biuro projektowe z siedzibą w Krakowie. Przedmiotem działalności firmy jest wykonywanie profesjonalnych usług projektowych dla producentów oryginalnego wyposażenia - głównie w branży automotive, kolejowej i lotniczej.
 
5) AKADEMIA MŁODEGO KOORDYNATORA LEAN SIGMA - DOSKONALENIE PROCESÓW PRODUKCYJNYCH
 
Prowadzona przez firmę: TQMsoft
 
TQMsoft - to firma konsultingowo szkoleniowa, specjalizująca się w doskonaleniu procesów produkcyjnych i zarządzaniu jakością. Od około 20 lat współpracuje z największymi firmami
w kraju takimi jak: Volkswagen, Delphi, GM, Fiat, Opel, Coca Cola, Pepsi, Volvo, Panasonic, Electrolux  czy Dr Irena Eris.
 
Wszystkie szczegółowe informacje uzyskacie pod kontaktując się z nami:
e-mail: fagh.krakow@gmail.com
tel. 881 - 933 - 879 (dyżur telefoniczny w każdy wtorek i czwartek od 9-17)

 

 

 

Wszystkie terminy są obecnie dostępne na stronie LUQAM: LUQAM
Pytania na temat szkoleń: szkolenia@luqam.com
Więcej o LUQAM: LUQAM 
 
Na miesiące wakacyjne proponujemy udział w Letniej Akademii LUQAM. Jest to cykl szkoleń, które można zrealizować całościowo i uzyskać dodatkowy certyfikat Letniej Akademii lub realizować je pojedynczo niezależnie od siebie. Więcej informacji można znaleźć na stronie LUQAM.
Poniżej prezentujemy harmonogram Letniej Akademii LUQAM w miesiącu LIPIEC, SIERPIEŃ, WRZESIEŃ!
 
BIEŻĄCY HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA WRZESIEŃ 2017:
01-03.09. – Letnia Akademia: Lider Lean Manufacturing
9-10.09. – Letnia Akademia: Kreatyne Rozwiązywanie Problemów
30.09. – Letnia Akademia: Kaizen
 
BIEŻĄCY HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA SIERPIEŃ 2017:
05.08. – Letnia Akademia: Business Trainer
26.08. – Letnia Akademia: Business Traine
 
BIEŻĄCY HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA LIPIEC 2017:
01.07. – Letnia Akademia: Kazien
08.07. – Letnia Akademia: Business Trainer
21-23.07. – Letnia Akademia: Lider Lean Manufacturing
29.07. – Letnia Akademia: Business Trainer
29-30.07. – Letnia Akademia: Kreatywne Rozwiązywanie Problemów
 
BIEŻĄCY HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA CZERWIEC 2017:
02-04.06. - Koordynator Industrial Engineering 
02-04.06. - Pełnomocnik ISO 9001
10-11.06. - Wymagania Standardów Sieciowych - IFS i BRC          
10-11.06. - Akredytacja laboratoriów badawczych i wzorcujących ISO 17025
24-25.06. - Auditor Wewnętrzny ISO 9001  
 
BIEŻĄCY HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA MAJ 2017:
06-07.05. -  Auditor Wewnętrzny HACCP            
12-14.05. - Six Sigma - poziom Yellow Belt          
13-14.05. - Risk Manager           
13-14.05. - Food defence           
13-14.05. - Pełnomocnik ISO 22000      
20-21.05. - Auditor Wewnętrzny OHSAS 18001
21.05./03.06. - Business Trainer – sztuka prowadzenia szkoleń (dwa dni w odstępnie dwutygodniowym)
27-28.05. - Auditor Wewnętrzny ISO 14001      
26-28.05. - Lider Lean Manufacturing   
 
BIEŻĄCY HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA KWIECIEŃ 2017:
08-09.04. - Project Management – Zarządzanie projektami        
22-23.04. - Auditor Wewnętrzny w przemyśle motoryzacyjnym IATF 16949         

 

KILKA SŁÓW O FIRMIE LUQAM

Firma consultingowa, działająca w trybie projektowo-szkoleniowym. Pionier szkoleń studenckich w Polsce.
 
Co Wyróżnia szkolenia LUQAM?
- Unikatowa kadra trenerska („Nasi trenerzy to specjaliści z dużym doświadczeniem”)
- Specjalizacja w określonych tematach („Jesteśmy ekspertami w swojej branży”)
- Sprawna organizacja i elastyczność („Dopasowujemy się do potrzeb klienta”)
- Wysoka ocena („Średnia ocen naszych klientów = 4,8/5”)

 

SZKOLENIA DLA STUDENTÓW

Szkolenia studenckie zawierają w sobie elementy wykładów, ćwiczeń i warsztatów. Prowadzone są przez trenerów LUQAM, czyli osoby, które posiadają nie tylko niezbędne wykształcenie, ale także wieloletnie doświadczenie w wybranym obszarze szeroko pojętego zarządzania. Szkolenia LUQAM prowadzone są wyłącznie przez praktyków.
Mając na uwadze budżet studencki i chęć rozwoju młodych ludzi – wysoką jakość szkoleń godzimy z atrakcyjną ceną. Programy szkoleń dopasowujemy do zapotrzebowania rynkowego i skali zainteresowania studentów.
Szkolenia studenckie różnią się od standardowych szkoleń otwartych i zamkniętych: ceną i możliwością ich realizacji w weekendy.
 
 Szkolenia studenckie LUQAM to:
- duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej przekazana w ciekawy sposób,
- mocny atut w CV dla osób ubiegających się o praktykę/ staż/ pracę,
- spotkanie z praktykami, którzy potrafią swoją wiedzę w przystępny sposób przekazać innym.

 

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

MS EXCEL - NOWE TERMINY MAJ 2017

Poziom: średnio-zaawansowany
Cena szkolenia: 250 zł
Termin szkolenia: 20-21.05.2017r.
Miejsce szkolenia: AGH budynek D13 (ul. Antoniego Gramatyka 8A, 30-001 Kraków), sala 117
 
Opłatę za kurs należy wykonać przelewem na konto Fundacji dla AGH
W tytule wpisując: Excel_Imię_Nazwisko_Poziom_Średnio_zaawansowany
Warunkiem uczestniczenia w kursie jest wniesienie opłaty na numer konta:
16 1240 4575 1111 0010 2268 9204 
- do: 18.05.2017r.
 
Link zgłoszeniowy: ZAPISY
Liczba miejsc ograniczona: 16 osób szkolenie
 
OPIS SZKOLENIA:
Nacisk położony jest na ustandaryzowanie wiedzy uczestników. Jakie mamy typy danych w Excelu, po co je mamy i do czego są przydatne, powtórzymy wszystkie tryby adresowania oraz operatory używane w formułach. Bardzo duży nacisk położony będzie na wykorzystanie funkcji. Poznamy wybrane funkcje z najpopularniejszych kategorii, tzn. funkcji tekstowych, matematycznych, finansowych, statystycznych daty i czasu i logicznych. Poznamy też dużo skrótów klawiszowych.
 
Poziom: zaawansowany
Cena szkolenia: 250 zł
Termin szkolenia: 27-28.05.2017r.
Miejsce szkolenia: AGH budynek D13 (ul. Antoniego Gramatyka 8A, 30-001 Kraków), sala 117
 
Opłatę za kurs należy wykonać przelewem na konto Fundacji dla AGH
W tytule wpisując: Excel_Imię_Nazwisko_Poziom_Zaawansowany
 Warunkiem uczestniczenia w kursie jest wniesienie opłaty na numer konta:
16 1240 4575 1111 0010 2268 9204 
- do: 25.05.2017r.
 
Link zgłoszeniowy: ZAPISY
Liczba miejsc ograniczona: 16 osób szkolenie
 
OPIS SZKOLENIA:
Największy nacisk położony jest na poznaniu i wykorzystaniu najwydajniejszych narzędzi i mechanizmów Excela. Poznamy narzędzia, które szczególnie popularne są we wszelkich korporacjach, takie jak funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO czy tabela przestawna. Poza tym powiemy sobie o zaawansowanych technikach modyfikacji wykresów czy ustawiania zaawansowanych reguł formatowania warunkowego.


MS EXCEL - NOWE TERMINY KWIECIEŃ 2017

Poziom: średnio-zaawansowany
Cena szkolenia: 250 zł
Termin szkolenia: 08-09.04.2017r.
Miejsce szkolenia: AGH budynek D13 (ul. Antoniego Gramatyka 8A, 30-001 Kraków), sala 117
 
Opłatę za kurs należy wykonać przelewem na konto Fundacji dla AGH
W tytule wpisując: Excel_Imię_Nazwisko_Poziom_Średnio_zaawansowany
Warunkiem uczestniczenia w kursie jest wniesienie opłaty na numer konta:
16 1240 4575 1111 0010 2268 9204 
- do: 05.04.2017r.
 
Link zgłoszeniowy: ZAPISY
Liczba miejsc ograniczona: 16 osób szkolenie
 
OPIS SZKOLENIA:
Nacisk położony jest na ustandaryzowanie wiedzy uczestników. Jakie mamy typy danych w Excelu, po co je mamy i do czego są przydatne, powtórzymy wszystkie tryby adresowania oraz operatory używane w formułach. Bardzo duży nacisk położony będzie na wykorzystanie funkcji. Poznamy wybrane funkcje z najpopularniejszych kategorii, tzn. funkcji tekstowych, matematycznych, finansowych, statystycznych daty i czasu i logicznych. Poznamy też dużo skrótów klawiszowych.
 
Poziom: zaawansowany
Cena szkolenia: 250 zł
Termin szkolenia: 22-23.04.2017r.
Miejsce szkolenia: AGH budynek D13 (ul. Antoniego Gramatyka 8A, 30-001 Kraków), sala 117
 
Opłatę za kurs należy wykonać przelewem na konto Fundacji dla AGH
W tytule wpisując: Excel_Imię_Nazwisko_Poziom_Zaawansowany
 Warunkiem uczestniczenia w kursie jest wniesienie opłaty na numer konta:
16 1240 4575 1111 0010 2268 9204 
- do: 19.04.2017r.
 
Link zgłoszeniowy: ZAPISY
Liczba miejsc ograniczona: 16 osób szkolenie
 
OPIS SZKOLENIA:
Największy nacisk położony jest na poznaniu i wykorzystaniu najwydajniejszych narzędzi i mechanizmów Excela. Poznamy narzędzia, które szczególnie popularne są we wszelkich korporacjach, takie jak funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO czy tabela przestawna. Poza tym powiemy sobie o zaawansowanych technikach modyfikacji wykresów czy ustawiania zaawansowanych reguł formatowania warunkowego.

 

Akademia zaawansowanego EXCELA. Excelowe excesy pod lupą!

[szkolenie] 

poziom średniozaawansowany: 21-22.05.2016

poziom zaawansowany: 4-5.06.2016

rejestracja: fagh.krakow@gmail.com

cena: 220 zł/poziom


Microsoft Excel - zna go prawie każdy, ale czy każdy potrafi używać go z łatwością i przy wykorzystaniu jak
najmniejszej ilości cennego czasu? Chciałbyś szybciej sporządzać raporty i zestawienia? Chcesz aby wykonywanie analiz nie zabierało Ci mnóstwo czasu? A może chciałbyś użyć Excela do kontrolowania wydatków finansowych
w domu? Jeśli chcesz nie tylko wiedzieć jakie możliwości ma MS Excel a umieć go odpowiednio
wykorzystać - mamy dla Ciebie rozwiązanie !
Już teraz wszystkie umiejętności sprawnej obsługi tego programu możesz zyskać na szkoleniach organizowanych przez doświadczonych pracowników firmy Comart SK oraz Fundację dla AGH.

MS Excel jest wykorzystywany w każdej dziedzinie gospodarki. Trudno znaleźć branżę w której
nie używa się Excela.

SAM ZDECYDUJ czy chcesz zainwestować w swój rozwój i nowe umiejętności, które dadzą Ci o wiele większą szanse zatrudnienia. Jeśli chcesz mieć czym wyróżnić się na tle innych kandydatów szukających pracy, ten kurs
jest właśnie dla Ciebie ! Na rynku pracy test wiedzy dotyczącej programu MS Excel jest częścią wielu
procesów rekrutacyjnych.

Nasze szkoolenia dają możliwość uzyskania odpowiednich certyfikatów, potwierdzających zdobyte kalifikacje
i praktyczną wiedzę.

Firma Comart SK w ciągu 3 lat przeprowadziła już ponad 3500 godzin szkoleniowych.
Współpracuje z kilkunastoma firmami szkoleniowymi na terenie całego kraju od małych kilkuosobowych firm
po potentatów ogólnopolskich.

Comart SK współpracuje między innymi z: Coca Cola, Heineken, Electrolux, Royal Canin, PGE, Colgate, Samsung, Adidas, Philip Morris, Motorola, PKP, Bridgestone, Capgemini, Deutche Bank, Santander Consumer Bank, PZU, ZAIKS, Amway, BP, Valeo.

 Program szkolenia Excel – poziom podstawowy (średniozaawansowany)

(Wszystko, co trzeba i warto wiedzieć o MS Excel)

1. Techniki przyspieszające pracę w MS Excel (skróty klawiszowe, szybkie wypełnianie komórek,

szybkie zaznaczanie zakresów komórek)

2. Wprowadzanie, edycja i kasowanie danych

3. Typy danych

4. Operatory arytmetyczne i wstęp do formuł

5. Formatowanie komórek

6. Adresowanie

7. Wprowadzenie do funkcji, edytor funkcji

8. Wybrane funkcje:

  •  matematyczne
  •  statystyczne
  •  tekstowe
  •  daty i czasu
  •  logiczne

9. Zagnieżdżanie funkcji

10. Sprawdzanie błędów i inspekcja formuł

11. sortowanie i filtrowanie danych

12. Formatowanie warunkowe

13. Wykresy

14. Wstęp do korespondencji seryjnej

 

Program szkolenia Excel – poziom zaawansowany

(Funkcje i narzędzia wymagane i przydatne w procesach rekrutacyjnych)

1. Obiekt tabela i jego właściwości

2. Reguły poprawności danych – wprowadzanie tylko odpowiednich danych

3. Nazwy zdefiniowane – inny typ adresowania

4. Formatowanie niestandardowe

5. Zaawansowane możliwości formatowania warunkowego

6. Zaawansowane wykresy

7. Importowanie danych do programu MS Excel

8. Ochrona danych

9. Grupowanie danych – szybkie ukrywanie i odkrywanie wierszy

10. Konsolidacja danych

11. Filtr zaawansowany

12. Narzędzie Szukaj wyniku i Solver

13. Sumy częściowe

14. Funkcje wyszukiwania i odwołań

15. Tabele przestawne

16. Wstęp do makr (rejestrator makr i kwestie bezpieczeństwa)

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE POD NUMEREM TELEFONU: 32  219 02 19 - CadConsult

ORAZ POD MAILEM: fagh.krakow@gmail.com.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY tutaj!

 

 NOWE TERMINY - AUTO CAD - CZERWIEC 2017!

Oferta kierowana jest od wszystkich studentów posiadających aktualną legitymację studencką.
Wymagany jest skan dokumentu!
 
Cad Akademia zapewnia:
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie papierowej oddzielnie dla każdego poziomu
- Autoryzowany Międzynarodowy Certyfikat Autodesk
- Sprzęt komputerowy z niezbędnym oprogramowaniem
- Przerwa kawowa
- Uczestnicy szkoleń objęci są bezpłatną opieką po szkoleniach w postaci konsultacji telefonicznych lub elektronicznych w okresie 30 dni po szkoleniu
 
1) poziom podstawowy
Termin: 3 - 4 czerwca 2017 r.
 
2) poziom zaawansowany
Termin: 10 - 11 czerwca 2017 r.
 
3) poziom 3D
Termin: 24 czerwca 2017 r.
 
4) EGZAMIN AUTODESK PROFESSIONAL
Termin: 25 czerwca 2017 r.
 
PAKIET AUTOCAD
AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D = egzamin Autodesk GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1350,00 zł brutto Zyskujesz 450 zł
Miejsce szkolenia: Kraków AGH, DS Krakowiak ul. Armii Krajowej 9

Razem 43 godziny zegarowe w pakiecie plus egzamin!

 

 NOWE TERMINY - AUTO CAD - KWIECIEŃ 2017!

1) poziom podstawowy

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 22 - 23 kwiecień 2017 r.
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


2) poziom zaawansowany

Cena: 516,60 zł brutto
Termin 1: 8 - 9 kwiecień 2017 r.
Termin 2: 13 - 14 maj 2017 r.
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


3) poziom 3D

Cena: 344,40 zł brutto
Termin 1: 22 kwiecień 2017 r.
Termin 2: 20 maj 2017 r.
Czas trwania: 7 godzin zegarowych, Godziny szkolenia: 9:00 - 16:00
 
PAKIET AUTOCAD
AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D = egzamin Autodesk GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1350,00 zł brutto Zyskujesz 450 zł
Miejsce szkolenia: Kraków AGH, DS Krakowiak ul. Armii Krajowej 9

Razem 43 godziny zegarowe w pakiecie plus egzamin!

 

NOWE TERMINY - INVENTOR - KWIECEŃ 2017!

2) poziom zaawansowany

Cena: 670 zł brutto
Termin: 8 - 9 kwiecień 2017 r.
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, 8:00 - 17:00
Na zajęciach kursant ma możliwość wydrukowania własnoręcznie stworzonego modelu na drukarce 3D!

 

NOWE TERMINY - AUTO CAD - MARZEC 2017!

1) poziom podstawowy

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 4 - 5 marzec 2017 r.
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


2) poziom zaawansowany

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 18 - 19 marzec 2017 r.
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


3) poziom 3D

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 11 marzec 2017 r. (lub 25 marzec 2017 r.)
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 9 godzin zegarowych, Godziny szkolenia: 8:00 - 17:00

PAKIET AUTOCAD

AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D = egzamin Autodesk GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1350,00 zł brutto Zyskujesz 450 zł
Miejsce szkolenia: Kraków AGH

 

NOWE TERMINY - INVENTOR - MARZEC 2017!

1) poziom podstawowy

Cena: 670 zł brutto
Termin: 25 - 26 marzec 2017 r.
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, 8:00 - 17:00

 

 

NOWE TERMINY - AUTO CAD - LUTY 2017!

1) poziom podstawowy

Termin: 30 styczeń – 01 luty oraz  11 - 12 luty 2017 r.
Czas trwania:  2 dni  - 18 godzin zegarowych, godz. 8:00 - 17:00


2) poziom zaawansowany
Termin: 25 - 26 luty 2017 r.
Czas trwania:  2 dni  - 18 godzin zegarowych, godz.  8:00 - 17:00


3) AutoCAD 3D

Termin: 11 marzec 2017

Na zajęciach kursant ma możliwość wydrukowania własnoręcznie stworzonego modelu na drukarce 3D.

Egzamin Autodesk - druga połowa marca 2017 - termin do uzgodnienia

 

NOWE TERMINY - "Inventor" - LUTY 2017!

1) poziom podstawowy

Cena: 670 zł brutto
Termin: 11 - 12 luty 2017 r.
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania:  2 dni  - 18 godzin zegarowych, godz. 8:00 - 17:00


2) poziom zaawansowany

Cena: 670 zł brutto
Termin: 25 - 26 luty 2017 r.
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania:  2 dni  - 18 godzin zegarowych, godz.  8:00 - 17:00
Na zajęciach kursant ma możliwość wydrukowania własnoręcznie stworzonego modelu na drukarce 3D.

 

NOWE TERMINY AutoCAD - STYCZEŃ 2017!

AutoCAD poziom podstawowy

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 14 - 15 styczeń 2017 r.
Miejsce: DS. Krakowiak ul. Armii Krajowej 9, Kraków.
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


AutoCAD poziom zaawansowany

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 21 - 22 styczeń 2017 r.
Miejsce: DS. Krakowiak ul. Armii Krajowej 9, Kraków.
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


AutoCAD 3D

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 14-15 styczeń 2017 r.
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00

PROMOCJA SZKOLENIA W PAKIECIE


Zdobądź wyjątkową pozycję na rynku pracy dzięki udziale w pakiecie szkoleń.


PAKIET AUTOCAD

AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D = egzamin Autodesk GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1350,00 zł brutto Zyskujesz 450 zł
Miejsce szkolenia: Kraków AGH

Godziny szkolenia:
- podstawy: 14 - 15 styczeń 2017 r.
2 dni, 8:00 - 17:00
- zaawansowany: 21 - 22 styczeń 2017 r.
2 dni, 8:00 - 17:00
- kurs 3D: 28 styczeń 2017 r.
1 dzień, 8:00 - 17:00
- egzamin: do ustalenia.
około dwóch godzin

Razem 45 godziny zegarowe w pakiecie + egzamin!

 

 

 

NOWE TERMINY AutoCAD - GRUDZIEŃ!

 

AutoCAD:

1) poziom podstawowy

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 10-11 grudzień 2016 r.
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


2) poziom zaawansowany

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 17-18 grudzień 2016r.
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


3) poziom 3D

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 03-04 grudzień 2016r.
Miejsce DS Krakowiak ul. Armii Krajowej 9
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00
Na zajęciach kursant ma możliwość wydrukowania własnoręcznie stworzonego modelu na drukarce 3D.

 

NOWE TERMINY AutoCAD - LISTOPAD!

AutoCAD:

1) poziom podstawowy

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 19-20 listopad 2016 r.
Miejsce: DS Krakowiak ul. Armii Krajowej 9
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


2) poziom zaawansowany

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 5-6 listopad 2016r.
Miejsce: DS Krakowiak ul. Armii Krajowej 9
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


3) poziom 3D

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 03-04 grudzień 2016r.
Miejsce DS Krakowiak ul. Armii Krajowej 9
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00
Na zajęciach kursant ma możliwość wydrukowania własnoręcznie stworzonego modelu na drukarce 3D.

 

PAKIET AUTOCAD

AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D = egzamin Autodesk GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1350,00 zł brutto Zyskujesz 450 zł
Miejsce szkolenia: Kraków AGH

Godziny szkolenia:
- podstawy: 19-20 listopad 2016 r.
2 dni, 8:00 - 17:00
- zaawansowany: 26-27 listopad 2016 r.
2 dni, 8:00 - 17:00
- kurs 3D: 3 grudzień 2016 r.
1 dzień, 8:00 - 17:00
- egzamin: 4 grudzień 2016 r.
około dwóch godzin

_________________________________________

Autodesk Inventor

1) poziom podstawowy

Cena: 670 zł brutto
Termin: 22-23 październik 2016 r.
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, 8:00 - 17:00

2) poziom zaawansowany

Cena: 670 zł brutto
Termin:
5-6 listopad 2016 r.
Miejsce:
Kraków AGH
Czas trwania:
18 godzin zegarowych, 8:00 - 17:00
Na zajęciach kursant ma możliwość wydrukowania własnoręcznie stworzonego modelu na drukarce 3D!

 

PAKIET INVENTOR

Inventor podstawy + zaawansowany = egzamin Professional GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1450,00 zł brutto Zyskujesz 450 zł
Miejsce szkolenia: Kraków AGH

Godziny szkolenia:
- podstawy: 22-23 październik 2016 r.
2 dni, 08:00 - 17:00
- zaawansowany: 5-6 listopad 2016 r.
2 dni, 08:00 - 17:00
- egzamin:
do wyboru 17,18 lub 19 listopad 2016 r.

Razem 36 godziny zegarowe w pakiecie plus egzamin!

_________________________________________

Dofinansowane SZKOLENIA AutoCAD W PAKIECIE :

AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D = egzamin Professional GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń dla studentów: 1 350,00 zł brutto  - oszczędzasz 450 zł – możliwość wpłat w ratach !

Jeżeli  brałeś już udział w szkoleniu AutoCAD podstawy PŁACISZ TYLKO RÓŻNICĘ! 

Szkolenia skierowane są dla studentów i absolwentów AGH (max 1 rok po obronie) oraz innych uczelni krakowskich.

Miejsce szkolenia: Kraków AGH

Terminy szkoleń:

- AutoCAD podstawy : 15 – 16 październik 2016 , 8:00 - 17:00,
- AutoCAD 3D : 22-23 listopad 2016 , 8:00 - 17:00,
- AutoCAD zaawansowany : 05- 06 listopad 2016 , 8:00 - 17:00,
- Egzamin Autodesk PROFESSIONAL :  17 lub 18 lub 19 listopad 2016, godzina do ustalenia.

Razem 54 godziny zegarowe szkolenia w pakiecie.

Szczegóły oraz zapisy pod numerem telefonu 32 219 0 219 lub poprzez formularz tutaj.

 

_________________________________________

AUTOCAD I INVENTOR - NOWE TERMINY!

Najbliższe terminy certyfikowanych szkoleń AutoCAD odbywać się będą w następujących terminach:

poziom podstawy - 01-02 październik godz. 8:00 – 17:00

poziom podstawy – 03 – 05 październik godz. 8:30 – 16:00

AutoCAD modelowanie 3D – 22-23 październik godz. 8:00 – 17:00

 

Nowy termin szkolenia Autodesk Inventor

Poziom podstawowy – 22-23 październik godz. 8:00 – 17:00

 

Koszt szkolenia dla studentów- 516,60 zł brutto/poziom 

(z ważną legitymacją).

 

Rejestracja tutaj

Więcej informacji pod numerem telefonu 881933879

_________________________________________

AUTOCAD - NOWE TERMINY!

Najbliższe terminy certyfikowanych szkoleń AutoCAD odbywać się będą w następujących terminach:

poziom podstawy - 10-11 wrzesień*

poziom zaawansowany - 15-16 październik

 

*możliwa zmiana terminu w przypadku za małej grupy osób zainteresowanych na 01-02 październik

_________________________________________

Certyfikowane szkolenienia AutoCAD 

poziom podstawy - 02-03 lipiec godz. 8.00-17.00 (DS "Krakowiak")

poziom zaawansowany - 09-10 lipiec  godz. 8.00-17.00 (UWAGA! ZMIANA!)

AutoCAD 3D + egzamin Professional 17 lipiec

 

Koszt szkolenia dla studentów- 516,60 zł brutto/poziom (z ważną legitymacją).

PAKIET Promocyjny: AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D ->  egzamin Professional GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1350,00 zł brutto Zyskujesz 400 zł 

_________________________________________


AUTOCAD I INVENTOR

NOWE TERMINY! 

AutoCAD podstawy: 7-8 maj 2016
AutoCAD zaawansowany: 14-15 maj 2016

 
Inventor podstawy: 4-5 czerwiec 2016
Inventor zaawansowany: 23-24 kwiecień 2016

Promocja DLA STUDENTÓW (opcja indywidualna lub pakiet)


Szanowny studencie
Zapraszamy do udziału w autoryzowanych szkoleniach z programów Autodesk.

Oferta kierowana jest od wszystkich studentów posiadających aktualną legitymację studencką. Wymagany jest skan dokumentu.

Zapewniamy:
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie papierowej oddzielnie dla każdego poziomu
- Autoryzowany Międzynarodowy Certyfikat Autodesk
- Sprzęt komputerowy z niezbędnym oprogramowaniem
- Przerwa kawowa
- Uczestnicy szkoleń objęci są bezpłatną opieką po szkoleniach w postaci konsultacji telefonicznych lub elektronicznych w okresie 30 dni po szkoleniu

_________________________________________

AutoCAD:

1)AutoCAD  poziom podstawowy

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 7-8 maj 2016r. 
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


2) AutoCAD poziom zaawansowany

Cena: 516,60 zł brutto
Termin: 14-15 maj 2016r.

Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00


PAKIET AUTOCAD
AutoCAD podstawy + zaawansowany + modelowanie 3D = egzamin Professional GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1350,00 zł brutto Zyskujesz 400 zł 
Miejsce szkolenia: Kraków AGH

Godziny szkolenia:
podstawy: 7-8 maj 2016 r.
2 dni, 8:00 - 17:00 
zaawansowany: 14-15 maj 2016 r. 
2 dni, 8:00 - 17:00 
kurs 3D wraz z egzaminem: 15 maj  2016 r.
1 dzień, 8:00 - 17:00
Razem 44 godziny zegarowe w pakiecie

 

 


INVENTOR


1) poziom podstawowy

Cena: 670 zł brutto
Termin: 4-5 czerwiec 2016r. 
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00
Informacje o szkoleniu (PDF
Zapisz się » >>tutaj<<


2) poziom zaawansowany

Cena: 670 zł brutto
Termin:  23 - 24 kwiecień 2016
Miejsce: Kraków AGH
Czas trwania: 18 godzin zegarowych, sobota i niedziela 8:00 - 17:00
Na zajęciach kursant ma możliwość wydrukowania własnoręcznie stworzonego modelu na drukarce 3D.
Informacje o szkoleniu (PDF
Zapisz się » >>tutaj<<

****

PAKIET INVENTOR
Inventor podstawy + zaawansowany = egzamin Professional GRATIS!

Koszt pakietu szkoleń: 1450,00 zł brutto Zyskujesz 470 zł 

 


  

Szczegóły oraz zapisy pod numerem telefonu 32 219 0 219

Wybierając szkolenie w pakiecie zyskujesz:
- Autoryzowany Międzynarodowy Certyfikat Autodesk potwierdzający udział w szkoleniu
- komplet kursów zapewnia pełną wiedzę o najnowszych narzędziach i technologiach zawartych w oprogramowaniu Autodesk pozwalających na wykonywanie zaawansowanych projektów
- po zdanym egzaminie kursant otrzymuje certyfikat Autodesk Certified Professional stanowiący dowód umiejętności i specjalistycznej wiedzy uznawanej przez pracodawców z całego świata.

 

_____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

AutoCad to najbardziej zaawansowane narzędzie do tworzenia doumentacji inżynierskiej. Dzięki jego możliwościom możemy projektować modele 3D oraz w bardzo przejrzysty sposób wizualizować nasze koncepcje.

Chciałbyś nie tylko wiedzieć do czego służy oprogramowanie AutoCad, ale również chciałbyś nauczyć się sprawnie i intuicyjnie z niego korzystać? Jeśli odpowiedź na to pytanie jest twierdząca, serdecznie zapraszamy na
szkolenie organizowane przez Fundacje dla AGH oraz firmę Cad Consult dotyczące oprogramowania AutoCad.

Jeśli nigdy nie współpracowałeś z tym programem, pomożemy Ci zrobić pierwszy krok i wprowadzimy Cię w jego tajniki od podstaw (szkolenie na poziomie podstawowym).

Jeśli już potrafisz korzystać z narzędzi AutoCada, nauczymy Cie jak robić to szybciej i wydajniej (szkolenie na poziomie zaawansowanym).

Jeśli chcesz jeszcze bardziej podnieść swoje kwalifikacje, to zapraszamy na szkolenie z zakresu projektowania 3D oraz programu INVENTOR.

Znajomość i sprawna umiejętność posługiwania się oprogramowaniem AutoCad jest niezbędna w pracy inżynierów, architektów, konstruktorów, mechaników, geodetów, kartografów, itd. SAM ZDECYDUJ czy chcesz zainwestować w swój rozwój i uzyskać dodatkowe kompetencje, które dają o wiele większą szansę na zatrudnienie. Potwierdzeniem zdobytych kwalifikacji będzie uzyskanie certyfikatu.

CAD Consult posiada status Autoryzowanego Dealera firmy Autodesk. CAD Consult jest doświadczoną firmą działającą na polskim rynku od 1993 roku. Podstawowym kierunkiem działalności firmy jest wprowadzanie techniki CAD do firm zajmujących się projektowaniem.
Firma CAD Consult jest zaufanym partnerem Fundacji dla AGH od 2009r, kiedy to miało miejsce pierwsze wspólnie zorganizowane szkolenie. Do tej pory odbyło się blisko aż 70 edycji szkoleń dla studentów i absolwentów AGH.

CERTYFIKAT

Dwa certyfikaty Autodesk na poziomie podstawowym i zaawansowanym

PŁATNOŚĆ

AutoCAD- całość

  • studenci i doktoranci*: 1200 zł (w tym 23% VAT)
  • absolwenci** i pracownicy AGH: 1722 zł (w tym 23% VAT)

Cena za uczestnictwo tylko w jednym poziomie kursu (podstawy, zaawansowany lub 3D):

  • studenci i doktoranci*: 615 zł (w tym 23% VAT)
  • absolwenci** i pracownicy AGH: 861 zł (w tym 23% VAT)

INVENTOR (podstawy lub zaawansowany)

- studenci i doktoranci* - 738 zł (!!promocja do konca 2015 r. 670 zł!!)

- absolwenci** (wszystkich Uczelni), pracownicy AGH: 1034 zł

* studenci => ważna legitymacja studencka/doktorancka
** absolwenci => do 5 lat po obronie

Możliwość płacenia w ratach. Pierwsza rata  (w wysokości minimum I raty) powinna wpłynąć przed rozpoczęciem kursu, druga rata (pozostała kwota) powinna wpłynąć przed rozpoczęciem drugiej części kursu.

Płatne przelewem na konto:
Fundacja dla AGH
Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków,
Bank Pekao SA:
16 1240 4575 1111 0010 2268 9204
z dopiskiem: Imię i nazwisko uczestnika /AutoCAD

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

Zapisz

Biuro Organizacji Kongresów i Konferencji – zajmujemy się organizacją kongresów, konferencji i innych wydarzeń biznesowych. Proponujemy wysoka jakość usług.

Zorganizowaliśmy między innymi:

40 lat LW Bogdanka

Forum dyskusyjne "30 lat LW Bogdanka S.A."

XI International Mining Forum

Forum "Polska Miedź - z nauką w przyszłość..." 50 lat KGHM

90-lecie Akademii Górniczo-Hutniczej

Co robimy:
    - Rejestracja uczestników on-line z automatycznym potwierdzeniem w ciągu minuty od rejestracji
    - Rozliczenia finansowe
    - Możliwość płatności kartą kredytową
    - Subkonto konferencji
    - Atrakcyjny cenowo budżet
    - Wyśmienity catering
    - Zapewniamy materiały konferencyjne
    - Serwis dla gości VIP
    - Zakwaterowanie
    - Obsługa techniczna
    - Tłumaczenia
    - Transfery
    - Imprezy towarzyszące
    - Program turystyczny dla uczestników konferencji jak i osób towarzyszących
    - Pozyskanie sponsorów
    - Obsługa mediów społecznościowych związanych z wydarzeniem

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

IMIENINY MIESIĄCA W MICROSCUP

Imieny miesiąca w klubo-księgarni Microscup!

Zamów książkę już dziś, odbierz ją 06.06.2017 i zyskaj rabat - 25%!

Więcej informacji na stronie MICROSCUP!

 

PROJEKT AGH CZYTA

Jest to inicjatywa realizowana przez Fundację dla AGH wraz z zespołem studentów i prowadzących klubo-księgarnią Microscup w ramach projektu „Krakowskie Księgarnie na medal”, który jest realizowany przez Fundację Miasto Literatury, oraz jest współfinansowany ze środków Gminy Miejskiej Kraków.

Głównym celem projektu jest promocja czytelnictwa wśród młodych ludzi rozwijających swoje pasje w AGH i nie tylko!

Zobaczcie, co czytają ludzie Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie!

URSS (LINK), Prezes Zarządu Fundacji dla AGH - dr inż. Jerzy Kicki (LINK), Pełnomocnik Rektora ds. Kół Naukowych – dr inż. Paweł Bogacz (LINK), Radio 17 (LINK), Rzecznik Prasowy AGH – Anna Żmuda-Muszyńska (LINK), BIS AGH (LINK), Absolwenci i Studenci AGH (LINK), MICROSCUP (LINK), Prorektor ds. Studenckich AGH – prof. dr hab. inż. Anna Siwik (LINK), MINE TV (LINK), prof. dr hab. inż. Ryszard Tadeusiewicz (LINK), dr inż. Katarzyna Gdowska Wydział Zarządzania AGH (LINK)

_________________________________________

MICROSCUP to połączenie księgarni i kawiarni założone przez Fundację dla AGH i prowadzone przez studentów SKN Zarządzanie z myślą o całej społeczności AGH! To jedyne miejsce tego typu na naszej Uczelni!

Obowiązują u Nas wszystkie rabaty wymienione na stronie http://ksiegarnienaukowe.pl, wystarczy jako miejsce odbioru wybrać Naszą kluboksięgarnię. Za wysyłkę nie zapłacą Państwo nic.

Microscup to miejsce, w którym przy książce napić się wyjątkowej kawy lub gorącej czekolady, zaspokoić swój głód codziennie świeżymi i przepysznymi kanapkami, drożdżówkami oraz wybornym ciastem, a to wszystko we wspaniałej, przytulnej i studenckiej atmosferze!

*Pracujemy od 1 września do 31 lipca 
pon-pt: 8-19
sob: 10-17
nd: nieczynne

Codzienne sprawozdania z tego co dzieje się w kawiarni na Facebooku! Polecamy!


Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

PAMIĄTKI AGH

Uprzejmie informujemy, że sklepik Pamiątki AGH - został przeniesiony do klubo-księgarni Microscup (ul. Czarnowiejska 50B). Za utrudnienia przepraszamy i zapraszamy do nowej lokalizacji.
 
 
Bycie uczestnikiem życia AGH jest wielkim zaszczytem, dlatego wielu studentów i pracowników pragnie identyfikować się z uczelnią nie tylko wewnętrznie, ale i zewnętrznie. Aby ułatwić zainteresowanym zdobywanie pamiątek, ubrań i gadżetów z logiem AGH, w marcu 2009 roku powołany do życia został sklep „Pamiątki AGH”!
Do tej pory „Pamiątki AGH” znaleźć można było w budynku głównych AGH (budynek A-0). Obecnie zapraszamy do NOWEJ LOKALIZACJI – ul. Czarnowiejska 50B do klubo-księgarni Microscup!

Posiadamy zgodę JM Rektora AGH na dostarczanie towarów z logo AGH.
 

Zapraszamy w godzinach funkcjonowania Microscup:

poniedziałek - piątek
godz.8:00 – 19:00
sobota
godz. 10:00-17:00
niedziela
nieczynne

Klubo-księgarnia Microscup
ul. Czarnowiejska 50B
Kraków, 30- 054
tel. 12 617 53 04
pamiatki@agh.edu.pl
 
KIEROWNIK:
Małgorzata Boksa
tel.698 223 163

 

 

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

VI BIEG AGH

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że w tegorocznej VI edycji biegu zgłosiło swój udział 555 biegaczy! W dniu biegu (10.06.2017r.) na mecie stanęło 505 zawodników, w tym aż 304 studentów AGH!
 
Oficjalne wyniki dostępne są na stronie zawodów: BIEG AGH
 
Po fotorelacje z wydarzenia zapraszamy na stronę zawodów: BIEG AGH oraz na FACEBOOK-a.
 
Wszystkim Biegaczom i Biegaczkom, gratulujemy wyników!
Dziękujemy, że byliście z nami – zapraszamy za rok!
 
fot. Klaudia Biśta | KSAF
 

Bieg AGH 2017 - zapisy

Ruszyły zapisy na VI Bieg AGH, który odbędzie się 10 czerwca 2017! Tegoroczna edycja odbędzie się na dystansie 5 km i 10 km. Śpieszcie się! Tradycyjnie zawody odbędą się podczas obchodów Dnia AGH. Wszystkich amatorów biegania bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w biegu.

Informacje o VI Biegu AGH znaleźć można na oficjalnej stronie: TUTAJ. Dodatkowe informacje: ZAPISY, REGULAMIN, LISTA STARTOWA.

 

 

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy wzięli udział w V edycji biegu AGH!

Na mecie stawiło się 515 osób – w tym 388 studentów AGH!

Fotorelacja już jest w naszej GALERII oraz na stronie KSAF!  

Po oficjalne wyniki zapraszamy tu: WYNIKI

Dziękujemy, że byliście z nami!

Do zobaczenia za rok!

 

 

Już niebawem setki biegaczy po raz PIĄTY stanie na starcie kolejnej edycji BIEGU AGH!

W zeszłym roku, mimo wątpliwej pogody, na mecie stanęło 457 osób - w tym ponad 300 STUDENTÓW AGH!

Liczymy,  że i w tym roku zarówno humory, jak i pogoda dopiszą! Aktywny tryb życia oraz duch sportowej rywalizacji sprawiają, że  BIEG AGH ma coraz więcej zwolenników!

Serdecznie zapraszamy na bieg i widzimy się 11 czerwca 2016 !

 

 

Przy okazji Dnia AGH promujemy zdrowy tryb życia i zachęcamy do wspólnej rekreacji i rywalizacji od 2012 roku. Warto podkreślić, że z roku na rok coraz większą ilością uczestników są studenci, co czyni Bieg wydarzeniem na dużą skalę.

Oprócz promowania sportu zapraszamy studentów do wolontariatu, gdzie mają szansę zdobyć umiejętności organizacyjne imprez masowych.

Więcej informacji na www.bieg.agh.edu.pl

Kto pierwszy na mecie? Na pewno AGH!

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Z NAJLEPSZYMI W PRZYSZŁOŚĆ!

Trzecia edycja (2015/2016) projektu „Z ZAJLEPSZYMI W PRZYSZŁOŚĆ” powoli dobiega końca.  Tegorocznymi gośćmi byli m.in.: Jacek Siedlik (Prezes Zarządu MGGP Areo), Krystian Karczyński (pomysłodawca kursu z matematyki „e-Trapez”), Kamil Cebulski (przedsiębiorca, założyciel Uczelni ASBIRO) oraz dr hab. inż. Andrzej Kowalski (prof. Głównego Instytutu Górniczego). Uczestnicy projektu będą mieli okazję spotkać się z jeszcze jednym Gościem, którego nazwisko tradycyjnie ujawnimy w ostatnim momencie.

Koordynatorka projektu Katarzyna Dziewulska (Wydział Górnictwa i Geoinżynierii) przeprowadziła ankietę wśród uczestników, z której wyraźnie wynika, że zdecydowaną większością uczestników tegorocznej edycji, bo aż 70%, byli PANOWIE. A najliczniejszym wydziałem okazał się być WYDZIAŁ ENERGETYKI I PALIW (aż 26% uczestników).

Już teraz pragniemy zachęcić i zaprosić do wzięcia udziału w CZWARTEJ edycji projektu (2016/2017), który ruszy już w październiku przy współpracy z niezawodną UCZELNIANĄ RADĄ SAMORZĄDU STUDENCKIEGO.

 

Z NAJLEPSZYMI W PRZYSZŁOŚĆ - to projekt o charakterze rozwojowo-motywacyjnym organizowany, zainicjowany w 2014 roku przez Fundację dla Akademii Górniczo-Hutniczej we współpracy z Uczelnianą Radą Samorządów Studenckich.

Z Najlepszymi w Przyszłość to cykl 90-minutowych spotkań, wyselekcjonowanej na drodze rekrutacji grupy 40-45 osobowej najzdolniejszych i najaktywniejszych studentów Akademii Górniczo-Hutniczej, z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Każda grupa będzie miała możliwość uczestniczyć w 5-6 spotkaniach w ciągu roku akademickiego.

 Celem projektu jest zapoznanie uczestników z działaniami naszych gości, które podejmowali, aby znaleźć się w gronie Najlepszych. Na liście zaproszonych znajdują się ludzie sukcesu, wybitni naukowcy, reprezentanci świata biznesu w tym prezesi i członkowie rad nadzorczych polskich firm i spółek, a także znani sportowcy, podróżnicy i artyści. Dotychczas byli to absolwenci naszej uczelni m. in. prof. Antoni Tajduś., prof. Tadeusz Uhl, prezes EC Grupy, prod. Andrzej Jajszczyk, dr inż. Krzysztof Pawiński, prezes Maspex Wadowice, Zbigniew Stopa, Prezes Zarządu LW BOGDANKA S.A., czy dr hab. inż. Herbert Wirth, Prezes Zarządu KGHM Polska Miedź S.A.

Spotkania są wyjątkowe, ze względu na możliwość nawiązywania bezpośredniego kontaktu młodych, ambitnych i ciekawych studentów AGH z najlepszymi absolwentami naszej uczelni.

Spotkania składają się z dwóch części. W pierwszej Nasz Gość opowiada o sobie, o tym, czym jest dla niego sukces, o swoich osiągnięciach, drodze do realizacji marzeń i celów, jakie były początki, o trudnościach, jakie napotykał na drodze. Student ma okazję poznać różne modele rozwoju kariery, typy osobowości, które dzięki wyjątkowym cechom osiągnęli swój cel. Podczas części drugiej prowadzona jest luźna dyskusja. Każdy ma szansę zadawać nurtujące pytania, dzielić się spostrzeżeniami i zaczerpnąć motywacji do działania.

Po najświeższe informacje dotyczące projektu zapraszamy na fanpage Z Najlepszymi w Przyszłość

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 
CZWARTA edycja pokazów filmów naukowych DOCS+SCIENCE, odbywającego się w dniach 29.05. – 02.06.2017r. dobiegła końca! Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim za udział!
 
Tegoroczna edycja obejmowała projekcje filmów, dyskusje z ekspertami oraz konferencje poświęcone filmom o tematyce naukowej. Serdecznie dziękujemy wszystkim ekspertom, którzy byli gośćmi na Docs+Sciene: dr inż. Wojciech Różański (Uniwersytet Rolniczy w Krakowie), Janusz Czop (Muzeum Narodowe w Krakowie), dr inż. Jerzy Zasadni (Akademia Górniczo-Hutnicza), prof. Jan Czekaj (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), prof. dr hab. Józef Spałek (Uniwersytet Jagielloński), dr inż. Paweł Janowski (Akademia Górnczo-Hutnicza), Łukasz Marciniak (Instytut Fizyki Jądrowej), Maciej Myśliwiec (Akademia Górniczo-Hutnicza), dr hab. inż. Ewa Łuszczek-Trojnar (Uniwersytet Rolniczy w Krakowie), Marta Niedzicka (Uniwersytet Jagielloński), Clemens Stachel (reżyser Filmu Golden Gens), dr hab. Wojciech Klimczyk (Uniwersytet Jagielloński).
 
W ramach projektu promocji czytelnictwa pt.: „Krakowskie Księgarnie na Medal” realizowanego we współpracy z Miastem Literatury, księgarnio-kawiarnią Microscup oraz Fundacją dla AGH organizowane były liczne konkursy, w których nagrodami głównymi były książki.
 
 

Podczas pięciu dni trwania pokazów Docs+Science każdy z uczestników otrzymał ankietę, za pomocą której mógł ocenić dany film. Po podliczeniu wszystkich głosów RANKING PUBLICZNOŚCI wygląda następująco:  

1) Nieśmiertelny Las - reż. Erik Baláz
2) Farerowie i wieloryby - reż. Mike Day
3) Niech się stanie światłość  - reż. Mila Aung-Thwin, Van Royko
4) Przyszłość pracy i śmierci - reż. Sean Blacknell, Wayne Walsh
5) Bum, Krach, Bum - reż. Bill Jones, Terry Jones, Benjamin Timlet
6) Złote Geny - reż. Ursula Hansbauer, Wolfgang Konrad, Clemens Stachel
7) Hieronimus Bosch. Dotknięty przez diabła - reż. Pieter van Huystee
8) Maszyna ludzkich marzeń - reż. - Roy Cohen
9) Jezioro Wostok - reż. Ekaterina Eremenko
10)  Ciało jako archiwum - reż. Michale Maurissens, Darko Dragičević
 
Serdecznie dziękujemy za wsparcie naszym Partnerom i Sponsorom:
 
 Po więcej informacji zapraszamy na stronę wydarzenia internetowego DOCS+SCIENCE.
 
 
W dniach 29.05. – 02.06.2017r. w ramach 57. Krakowskiego Festiwalu Filmowego sekcja Docs+Science powraca do AGH z tradycyjną porcją interesujących dokumentów o nauce i naukowcach połączonych z dyskusjami eksperckimi. Pokazy filmów odbędą się w aulach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Ceramiki od godziny 18:00.
 
W repertuarze: “Immortal Forest” – reż. Erik Baláz, “Jheronimus Bosch - Touched by the Devil” - reż. Pieter van Huystee, “Lake Vostok. At the Mountains of Madness” - reż. Ekaterina Eremenko, “Boom Bust Boom” - reż. Bill Jones, Terry Jones, Benjamin Timlett, “Machine of Human Dreams” – reż. Roy Cohen, “Let There Be Light” - reż. Mila Aung-Thwin, Van Royko, “The Future of Work and Death” - reż. Sean Blacknell, Wayne Walsh, “The Islands and the Whales” -   reż. Mike Day, “Golden Genes” – reż. Ursula Hansbauer, Wolfgang Konrad, Clemens Stachel, “Body as Archive” - reż. Michale Maurissens
 
Więcej informacji na stronie Docs+Science. WSTĘP WOLNY!

 

Docs+Sciene.Pionierzy.

Po niewątpliwym sukcesie zeszłorocznych pokazów niezwykłych filmów dokumentalnych prezentujących sylwetki najwybitniejszych umysłów epoki, Krakow Film Festival oraz Fundacja dla AGH zapraszają na nowy cykl z serii Docs+Science. Pionierzy.

Pierwszy pokaz: “Charles H. Bennett: Tajemnica ptaka kiwaka”

23 lutego 2017 | godz. 17.30 | AGH budynek B8 Aula 010 | WSTĘP WOLNY

Drugi pokaz:Freeman Dyson: Kosmiczny marzyciel”

30 marca 2017 | godz. 17.30 | AGH budynek B8 Aula 010 | WSTĘP WOLNY

Trzeci pokaz:Artur Ekert: Model do składania”

27 kwietnia 2017 | godz. 17.30 | AGH budynek B8 Aula 010 | WSTĘP WOLNY

Po więcej informacji zapraszamy na stronę Krakowskiego Festiwalu Filmowego (STRONA).

 

 

Docs+Science na

56. Krakowski Festiwal Filmowy

Tegoroczna TRZECIA edycja pokazów filmów naukowych DOCS+SCIENCE, odbywającego się w dniach 30.05. – 03.06.2016r. dobiegła końca! Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim za udział!

Tegoroczna edycja obejmowała projekcje filmów, dyskusje z ekspertami oraz konferencje poświęcone filmom o tematyce naukowej. Serdecznie dziękujemy wszystkim ekspertom, którzy byli gośćmi na Docs+Sciene: Zdeněk Holý (producent z firmy Vernes Production i dziekan praskiej FAMU), dr hab. Adam Tofilski (Uniwersytet Rolniczy w Krakowie), Archi Baron (Wingspan Production), prof. dr hab. Bogdan Zemanek (Uniwersytet Jagielloński, Ogród Botaniczny), prof. dr hab. Paweł Wojda  (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie), Piotr Hojda (Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie), dr hab. inż. Maciej Manecki (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie), reż. Piotr Augustynek, AGH SPACE System, dr Łukasz Lamża  (Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II), dr hab. Andrzej Kułak (Akademia Górniczo- Hutnicza im. Stanisława Staszica,  Uniwersytet Jagielloński ).

 

Serdecznie dziękujemy za wsparcie naszym Partnerom Strategicznym: ZGH Bolesław oraz KZA Kraków


 

W ramach projektu promocji czytelnictwa realizowanego przez księgarnio-kawiarnię Microscup oraz Fundację dla AGH organizowane były liczne konkursy, w których nagrodami głównymi były książki oraz VOUCHERY o wartości 150 zł do wydania na książki w Microscup! 

Głównym konkursem, który był przeprowadzany po każdej dyskusji polegał na tym, że było zadawane pytanie, które dotyczyło filmu. Książkę wygrywała osoba, która pierwsza udzieliła prawidłowej odpowiedzi na postawione pytanie. 

fot. KSAF; Martyna Tomasiewicz

Zorganizowany został również konkurs na kreatywność! Aby wygrać VOUCHER trzeba było odpowiedzieć na pytanie: "Jeśli mógłbyś/mogłabyś pójść na piwo z wybitnym matematykiem (niekoniecznie współczesnym), to z którym i o co chciałbyś/chciałabyś go zapytać?". Zwyciężczynią konkursu została: Anna Majchrzak!

Kolejny konkurs polegał na wytypowaniu, które z filmów  wyświetlanych podczas trzeciej edycji Dosc+Science, zdobędą pierwsze trzy miejsca w RANKINGU PUBLICZNOŚCI – tu nagroda powędrowała do Szymona Kiwerskiego!

Sam RANKING PUBLICZNOŚCI, po podliczeniu głosów wygląda następująco:  

  1. Łowcy miodu, reż. Krystian Matysek ex aequo z Między niebem a lodem, reż. Luc Jacquet
  2. Dosięgnąć nieba, reż. Piotr Augustynek
  3. Czekając na fale i cząstki, reż. Dmitry Zavilgelskiy
  4. Kod origami, reż. François-Xavier Vives
  5. Licząc od nieskończoności, reż. George P. Csicsery
  6. Podróż w głąb kosmosu, reż. Mark Krenzien
  7. Komputery robią show!, reż. Catherine Gale
  8. Pod wpływem antykoncepcji hormonalnej, reż. Bára Kopecká
  9. Baobaby - pomiędzy ziemią a morzem, reż. Cyrille Cornu

Po więcej informacji zapraszamy na stronę wydarzenia internetowego DOCS+SCIENCE.

 

Camp4Science - czekamy na Wasze zgłoszenia do 19.02.2016 r.

Camp4Science jest wydarzeniem przeznaczonym dla twórców dokumentów naukowych, organizowanym przez Akademię Filmową w Ołomuńcu. Podczas tychże 4 dni uczestnicy mogą wziąć udział w wielu kursach min. z tworzenia filmu, pozyskiwanie funduszy oraz znajdywania nowych miejsc dystrybucji.   

W programie znajdą się także case studies oraz panele dyskusyjne z profesjonalistami. W ostatnim dniu odbędzie się pitching, podczas którego uczestnicy przedstawią swoje projekty komisji składającej się z przedstawicieli funduszy oraz międzynarodowych festiwali.

Camp4Science odbędzie się w dniach 19 do 23 kwietnia 2016 roku.

Projekty można zgłaszać do 19 lutego wypełniając formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej organizatora <<AFO>>

Partnerem wydarzenia są: POLSKO-CZESKIE Forum, Fundusz Wyszechradzki, Polski Instytut Filmowy, Krakowska Fundacja Filmowa i Krakowski Festiwal Filmowy 

                 

 

                    

 

   

                                                 

*Jeśli macie jakieś pytania zapraszamy do kontaktu z HankąRezkową, która odpowie na wszystkie wasze pytania :) 

 hana.rezkova@afo.cz.

 

 

 

DOCS+SCIENCE to pokaz filmów naukowych w ramach Krakowskiego Festiwalu Filmowego.

Proponowane przez nas  filmy to intrygujące dokumenty o nauce, odkryciach, innowacjach, a także o osobach, które tworzą naukę – naukowcach i  pasjonatach. Wiele młodych talentów reżyserskich jest docenianych w ramach DOCS+SCIENCE, ponieważ poruszają nowatorskie tematy z dyscypliny naukowej. Sukcesem naszego festiwalu są nie tylko dobre filmy, ale także stworzenie przestrzeni do dyskusji z ekspertami, których zapraszamy do udziału w festiwalu.
Patronat nad sekcją objęli JM Rektor AGH prof. dr hab. inż. Tadeusz Słomka oraz Dyrektor Narodowego Centrum Nauki prof. dr hab. inż. Andrzej Jajszczyk.

Wstęp na sekcję DOCS+SCIENCE jest bezpłatny.

Organizatorzy: Krakowska Fundacja Filmowa i Fundacja dla AGH.

Zdjęcia z II edycji festiwalu, która odbyła się w dniach 31.05-7.06.2015.

Więcej zdjęć z II edycji oraz video-relację z I edycji festiwalu znajdą Państwo w zakładce galeria.

Partnerami wydarzenia byli: ZGH "Bolesław" S.A. w Bukownie, Powszechny Zakład Ubezpieczeniowy PZU, Akademia Film Olomouc - AFO, Grupa Naukowa Pro Futuro, Copernicus Festiwal. Patronat medialny - "Wiedza i Życie"

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Biuro Biletów Lotniczych Fundacji dla AGH - pomagamy w kompleksowym zorganizowaniu wyjazdu w każde miejsce na Ziemi.

Oferujemy:

- rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych na trasach krajowych oraz zagranicznych,

- połączenia regularnych linii lotniczych lub tańszych przewoźników,

- świadczenie usług pośrednictwa wizowego,

- rezerwację hotelu oraz samochodu na wynajem,

- pomoc w organizacji transportu na/z lotniska w zasięgu lotnisk KRK i KTW. 

Gwarantujemy:

- indywidualne podejście do potrzeb każdego Pasażera

- wybór najlepszych połączeń krajowych i zagranicznych,

- emergency help desk +48 734 44 68 63

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:
e-mail: bbl@agh.edu.pl
telefon: 12 617 52 94 lub +48 734 44 68 63

Dane :
Fundacja dla Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie 
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków
Nip: 6772289647
REGON: 120471040 KRS: 0000280790 
Konto BBL: 62 1240 4575 1111 0010 6266 0621
Więcej informacji o Biurze Biletów Lotniczych również na stronie: http://bbl.agh.edu.pl

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

OGÓLNOPOLSKI FESTIWAL STANISŁAWA STASZICA

Kilka słów o idei Festiwalu:
Stanisław Staszic to postać wielce zasłużona dla narodu polskiego pod wieloma względami - polski działacz oświeceniowy, pionier spółdzielczości, pisarz polityczny i publicysta, filozof i tłumacz, przyrodnik: geograf i geolog. Kilkukrotnie pełniący funkcję Ministra, założyciel Akademii Górniczej w Kielcach – pierwszej technicznej uczelni wyższej na ziemiach polskich, której tradycje kontynuuje Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie.
 
Chcąc upamiętnić tę niesamowitą postać, ukazać aktualność głoszonych przez niego idei podjęliśmy się organizacji cyklicznego Ogólnopolskiego Festiwalu im. Stanisława Staszica.
 
Ma on za zadanie łączyć wszystkie szkoły oraz inne jednostki, którym patronuje postać tego wielkiego myśliciela, wizjonera i twórcy.  Spotkania różnorodnych środowisk będą możliwe na dwóch poziomach: podczas starcia w konkursach oraz na Gali Finałowej (odbywającej się w listopadzie).
Rokrocznie podczas Festiwalu poruszane będą tematy z innych dziedzin nauki. Możliwym będzie posłuchanie wówczas prelekcji wybitnych naukowców oraz młodych uczonych.
 
Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.ofss.agh.edu.pl

 

KOMITET ORGANIZACYJNY:
Katarzyna Styk
Dyrektor wykonawczy Festiwalu
tel. 508 694 753
email: festiwal.staszica@gmail.com
 
 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Moje AGH jest konkursem fotograficznym dla pasjonatów-amatorów fotografii!

Celem konkursu jest zaprezentowanie, czym dla autora zdjęcia jest AGH. Przedstawienie swojej wizji obejmować może fotografie ciekawych miejsc, nietypowych sytuacji, niezwykłych ludzi, bądź kontekst osobistych lub zawodowych przeżyć.

Zachęcamy do całorocznego zbierania materiałów konkursowych i uwieczniania chwil spędzonych na  naszej wspaniałej uczelni! Po inspirację zapraszamy do zakładki GALERIA, gdzie umieszczone są wszystkie zdjęcia konkursowe!


*Regulamin konkursu dostępny <<tutaj>> 

 

Poniżej prezentujemy zwycięzców poprzednich edycji! 
 
Zwycięzcy edycji 2017:
I MIEJSCE - Seweryn Nawieśniak
"AGH w czasie zimy"
 
II MIEJSCE oraz NAGRODA PUBLICZNOŚCI FACEBOOKOWEJ
- Piotr Kędziora
"AGH jak z rysunku"
 
III  MIEJSCE - Mateusz Mizio
"AGH- podążaj tym szlakiem"
 
Zwycięzcy edycji 2016:

I miejsce - Justyna Cyrulik

"Z AGH sięgniesz gwiazd"

 

II miejsce - Tomasz Zmarzły

"Z AGH zdobywasz najwyższe szczyty"

 

III miejsce - Katarzyna Szymula

"Po drugiej stronie sesji"

 

Wyróżnienie dla Marceliny Kochman

"Miłość od pierwszego wejrzenia", "Pociąg do AGH", "Potęga i Zachwyt"

 

Nagroda publiczności FACEBOOK-owej dla Piotra Kutyły

"Wszystko kręci się wokół AGH"

 

Zwycięzcy edycji 2015:

I miejsce - Paulina Turek

 

II miejsce - Joanna Tarnowska

 

III miejsce - Eryk Strzelecki

 

Zwycięzcy edycji 2014:

I miejsce - Mateusz Mizio

 

II miejsce - Katarzyna Zientek

 

 III miejsce - Patrycja Klimczak

 

SERDECZNIE GRATULUJEMY WSZYSTKIM ZWYCIĘZCOM!

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Konkurs Kół Naukowych - aktywować, prowokować i motywować do działania Koła Naukowe to nasz cel i nasza powinność.

 

KONKURS KÓŁ NAUKOWYCH - 2017

Przed nami kolejna edycja konkursu na NAJLEPSZE Koło Naukowe AGH - 2017 roku! 
 
Przyjmowanie zgłoszeń konkursowych trwać będzie do 09.01.2018r.. Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi podczas Koncertu Noworocznego w dniu 15.01.2018r.
 
Wszelkie informacje na temat zasad uczestnictwa oraz sposobu oceny znajdują się w REGULAMINIE KONKURSU 2017 oraz załącznikach: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY, KWESTIONARIUSZ OCENY
CZEKAMY NA WASZE ZGŁOSZENIA!
 
Przypominamy, że przedmiotem konkursu jest CAŁOROCZNA DZIAŁALNOŚĆ KOŁA NAUKOWEGO! A do konkursu mogą przystąpić koła, które: posiadają status Studenckiego Koła Naukowego, są zarejestrowane w AGH, posiadają aktualny statut oraz posiadają złożone i przyjęte przez odpowiedniego Pełnomocnika Rektora sprawozdanie ze swojej działalności za 2017 rok kalendarzowy podlegający ocenie!
 

KOŁA NAUKOWE, BĄDŹCIE AKTYWNI I DZIAŁAJCIE PRĘŻNIE!

 

KONKURS KÓŁ NAUKOWYCH - 2016 WYNIKI!

Z przyjemnością informujemy, że w tegorocznej edycji konkursu spłynęło do Biura Fundacji bagatela 26 zgłoszeń! Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpiło 16 stycznia 2017 roku podczas Koncertu Noworocznego w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.

Laureatmi konkursu na Najlepsze Koło Naukowe AGH 2016 zostali:

 

I miejsce Studenckie Koło Naukowe Fizyków BOZON

II miejsce Studenckie Koło Naukowe Zarządzanie

III miejsce Studenckie Koło Naukowe Eko-energia

Bardzo serdecznie gratulujemy laureatom oraz wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Jesteśmy dumni i pełni podziwu, że Koła Naukowe Akademii Górniczo-Hutniczej działają tak prężnie i aktywnie!

Zestawienie Kół Naukowych oraz przyznane punkty, dostępne pod linkiem: WYNIKI

KOŁA NAUKOWE, BĄDŹCIE AKTYWNI I DZIAŁAJCIE PRĘŻNIE! DO ZOBACZENIA W KOLEJNEJ 2017 EDYCJI!

 

 

KONKURS KÓŁ NAUKOWYCH – 2016 r.

Przed nami kolejna edycja konkursu na NAJLEPSZE Koło Naukowe AGH - 2016 roku! 

Przyjmowanie zgłoszeń konkursowych trwać będzie do 09.01.2017r.. Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi podczas Koncertu Noworocznego w dniu 16.01.2017r.

Wszelkie informacje na temat zasad uczestnictwa oraz sposobu oceny znajdują się w REGULAMINIE KONKURSU 2016 oraz załącznikach: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY, KWESTIONARIUSZ OCENY

KOŁA NAUKOWE, BĄDŹCIE AKTYWNI I DZIAŁAJCIE PRĘŻNIE! CZEKAMY NA WASZE ZGŁOSZENIA!

 

Wielkimi krokami zbliża się kolejna już edycja KONKURSU KÓŁ NAUKOWYCH - 2016!

Przypominamy, że przedmiotem konkursu jest CAŁOROCZNA DZIAŁALNOŚĆ KOŁA NAUKOWEGO! A do konkursu mogą przystąpić koła, które: posiadają status Studenckiego Koła Naukowego, są zarejestrowane w AGH, posiadają aktualny statut oraz posiadają złożone i przyjęte przez odpowiedniego Pełnomocnika Rektora sprawozdanie ze swojej działalności za 2016 rok kalendarzowy podlegający ocenie!

KOŁA NAUKOWE, BĄDŹCIE AKTYWNI I DZIAŁAJCIE PRĘŻNIE! Informacje o terminach już wkrótce!

 

Konkurs Kół Naukowych - aktywować, prowokować i motywować do działania Koła Naukowe to nasz cel i nasza powinność.

 

Laureaci Konkursu Najlepsze Koło Naukowe AGH 2015

I miejsce Koło Naukowe Eko-Energia

II miesjce Koło Naukowe ZARZĄDZANIE

 

III miejsce Koło Naukowe Geologów AGH

 

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

ABSOLWENT AGH ROKU 2017

Zachęcamy do zgłaszania kandydatów w kolejnej edycji plebiscytu!
 
Konkurs „ABSOLWENT AGH Roku 2017” oraz „ABSOLWENT JUNIOR AGH Roku 2017” jest organizowany z inicjatywy Fundacji dla AGH pod patronatem prof. Tadeusza Słomki – Rektora AGH we współpracy ze Stowarzyszeniem Wychowanków AGH. Tytuł w obydwu kategoriach przyznawany jest co roku. W skład Kapituły nadającej tytuł wchodzą: Rektor AGH, Przewodniczący Stowarzyszenia Wychowanków AGH i Prezes Zarządu Fundacji dla AGH. Każdego roku skład Kapituły uzupełniają dotychczasowi zdobywcy tytułu Absolwenta AGH Roku.
 
Kandydata lub kandydatkę może zgłosić każdy absolwent, pracownik lub student AGH, wymagane jest jedynie mocne uzasadnienie (300-500 wyrazów). Kategoria Absolwent AGH Junior obejmuje okres aktywności – do 10 lat od ukończenia studiów.
 
Zgłoszenia Kandydatów i Kandydatek do konkursu Absolwent AGH roku 2017 przyjmowane są w trybie ciągłym do dnia 15.12.2017. Zgłoszenia można przysyłać drogą  mailową, pocztową lub osobiście w biurze Fundacji. 
 
Regulamin konkursu dostępy >>TUTAJ<<
Karta zgłoszenia kandydata >>TUTAJ<<
 
 

ABSOLWENT AGH ROKU 2016 - WYNIKI

Podczas tegorocznej edycji Koncertu Noworocznego, który miał miejsce 16 stycznia 2017 roku w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, nastąpiło oficnalne ogłoszenie wyników konkursu "Absolwent Roku 2016". W skład tegorocznej kapituły wchodzili: JM Rektor AGH prof. dr hab. inż. Tadeusz Słomka, Przewodniczący Stowarzyszenia Wychowanków AGH Piotr Czaja, Prezes Zarządu Fundacji dla AGH Jerzy Kicki oraz dotychczasowi zdobywcy tytułu Absolwenta AGH Roku w osobie: Herbert Wirth, Krzysztof Witkowski, Piotr Palczewski, Dominik Nowak.

Zgodnie z werdyktem kapituły za rok 2016 statuetki otrzymali:

Krzysztof Pawiński za wybitne osiągnięcia zawodowe oraz rozwój Grupy Kapitałowej Maspex w Wadowicach

Michał Łabęcki oraz Grzegorz Mięsowicz za projekt Robot RopeRider wykorzystywany do inspekcji oraz konserwacji linii wysokiego napięcia.

Krzysztof Pawiński doceniony za wybitne osiągnięcia zawodowe oraz rozwój Grupy Kapitałowej Maspex w Wadowicach, którą stworzył od podstaw. Po 25 latach Grupa Kapitałowa Maspex osiągnęła pozycję niekwestionowanego Lidera na rynku producentów nektatrów, napoi, soków i przetworów owocowo-warzywnych, jak rónwnież przetworów zbożowych. W roku 2011 został uchonorowany tutyłem "Przedsiębiorcy Roku 2011" i reprezentował Polckę na międzynarodowym finale konkursu Ernst&Young World Enterpreneur of the Year w Monte Carlo. Absolwent Wydziału Górniczego AGH - 1989 rok.

 Michał Łabęcki oraz Grzegorz Mięsowicz za projekt Robot RopeRider    - mobilny robot do inspekcji linii wysokiego napięcia – samodzielnie porusza się po przewodach i dokładnie je bada w poszukiwaniu uszkodzeń. Projekt otrzymał złoty medal na Międzynarodowych Targach Innowacji Gospodarczych i Naukowych INTARG 2016 oraz specjalne wyróżnienie w konkursie Młody Wynalazca 2016. Projekt Robota RopeRider zwyciężył również w konkursie KOKOS 2016 w kategorii hit komercyjny. Panowie Michał Łabęcki oraz Grzegorz Mięsowicz są absolwentami Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki - 2016 rok.

 

ABSOLWENT AGH ROKU

Konkurs „ABSOLWENT AGH Roku” oraz „ABSOLWENT JUNIOR AGH Roku” jest organizowany z inicjatywy Fundacji dla AGH pod patronatem prof. Tadeusza Słomki – Rektora AGH we współpracy ze Stowarzyszeniem Wychowanków AGH. Tytuł w obydwu kategoriach przyznawany jest co roku. W skład Kapituły nadającej tytuł wchodzą: Rektor AGH, Przewodniczący Stowarzyszenia Wychowanków AGH i Prezes Zarządu Fundacji dla AGH. Każdego roku skład Kapituły uzupełniają dotychczasowi zdobywcy tytułu Absolwenta AGH Roku.

Kandydata lub kandydatkę może zgłosić każdy absolwent, pracownik lub student AGH, wymagane jest jedynie mocne uzasadnienie (300-500 wyrazów). Kategoria Absolwent AGH Junior obejmuje okres aktywności – do 10 lat od ukończenia studiów.

Zgloszenia Kandydatów i Kandydatek do konkursu Absolwent AGH roku 2016 przyjmowane są w trybie ciągłym do dnia 20.12.2016. Zgłoszenia można przysyłać drogą  mailową, pocztową lub osobiście w biurze Fundacji. 

Regulamin konkursu dostępy >>TUTAJ<< !

Karta zgłoszenia kandydata >>TUTAJ<<

 

Za rok 2015 statuetki otrzymali:

Krzysztof Witkowski za wybitne osiągnięcia zawodowe oraz rozwój firmy Bruk-Bet oraz

Dominik Nowak za budowę firmy Husarion oraz działania w obszarze HighTECH

 

Krzysztof Witkowski, doceniony za wybitne osiągnięcia zawodowe i rozwój firmy Bruk-Bet, potentata na rynku materiałów budowlanych, z niezwykle spektakularnymi sukcesami marketingowymi w 2015 roku, za stwarzanie warunków dla rozwoju sportu i klubu piłkarskiego Termalica Bruk-Bet w Niecieczy, w tym awans do Ekstraklasy w piłce nożnej, a także rozwój drużyn młodzieżowych. Krzysztof Witkowski ukończył Wydział Inżynierii Materiałowej i Ceramiki, specjalność Technologia Betony (1983).

 

Dominik Nowak, uhonorowany za wybitne osiągnięcia realizacji innowacyjnych projektów działań w obszarze HighTECH, tworzenie oprogramowania dla systemów wbudowanych, projektowanie obwodów drukowanych, specjalizację w zagadnieniach komunikacji w bezprzewodowych sieciach sensorowych. Jest laureatem licznych konkursów. Dominik Nowak jest absolwentem Wydziału Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji, specjalność Urządzenia i Systemy telekomunikacyjne.

 

Za rok 2014 nagrody otrzymali:

Herbert Wirth za stworzenie Polskiej Firmy Globalnej oraz

Piotr Palczewski za stworzenie pierwszej na świecie drukarki 3D zbudowanej z klocków LEGO. 

 

 

Herbert Wirth - Prezes Zarządu KGHM Polska Miedź SA

Jest absolwentem Wydziału Geologiczno-Poszukiwawczego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Uczelnię ukończył z wyróżnieniem w 1980 roku. Swoją pracę magisterską poświęcił sedymentacji białego spągowca na terenie ZG „Rudna”. W 1999 roku obronił rozprawę doktorską, którą poświęcił metodzie oceny projektów geologiczno-górniczych w branży metali nieżelaznych na świecie. Obecnie zaś pracuje nad pracą habilitacyjną, która również dotyka tematyki związanej z geologią i górnictwem rud miedzi: „Wycena złóż metodą wartości dodanej na przykładzie rud miedzi”. Dr inż. Herbert Wirth jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych i współautorem kilku książek o tematyce związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami, wykorzystaniem surowców i ekonomiką w górnictwie.

 

Piotr Palczewski  - urodził się w Krakowie, gdzie podjął studia. Kiedy w dzieciństwie dorośli pytali go: - „Kim chciałbyś zostać?”, rezolutnie odpowiadał: - „Inżynierem”. Zacięcie do poznawania procesów produkcyjnych oraz konstruowania miał od najmłodszych lat. Aktualnie jest studentem II roku studiów magisterskich na kierunku Mechatronika na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Robotyki. W ramach pracy dyplomowej zaprojektował i skonstruował pierwszą na świecie drukarkę 3D wykonaną w całości z LEGO (wyjątek stanowią głowica drukująca i szklany stół). Promotorem pracy był prof. dr hab. inż. Mariusz Giergiel. Drukarka ma 35 cm wysokości i długości oraz 26 cm szerokości. Obszar roboczy to prostopadłościan o wymiarach 13×10×10 cm. W realizacji pracy dyplomowej Piotrowi znacznie pomogły praktyki studenckie w drukarni 3D. W 2014 roku odbył natomiast dziewięciomiesięczny staż w dziale utrzymania ruchu dużego koncernu przemysłu automotive, gdzie doskonalił umiejętność pracy zespołowej. Aktualnie prężnie współpracuje z kilkoma firmami, między innymi Grupą Wolff. Firma sponsoruje jego pracę magisterską, której tematem jest sterowanie obiektami  z wykorzystaniem impulsów EEG. Jego hobby to gry planszowe, wolne dni lubi spędzać na podróżach po Polsce.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

16 stycznia 2017 roku miał miejsce drugi Koncert  Noworoczny organizowany  pod honorowym patronatem Jego Magnificencji Rektora prof. dr hab. inż. Tadeusza Słomki przez Fundację dla AGH przy współpracy Stowarzyszenia Wychowanków.

Spotkanie poprowadziła Paulina Turek, studentka IV roku Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Wydziale Górnictwa i Geoinżynierii. W pierwszej części spotkania wręczone zostały następujące nagrody i wyróżnienia.

Konkurs na najlepsze Koło Naukowe AGH
Jednym z podstawowych zadań Fundacji dla AGH jest aktywowanie, prowokowanie i motywowanie do działania studentów AGH. Dlatego decyzją Zarządu Fundacji w tym roku po raz drugi przyznane zostały nagrody dla najaktywniejszych studenckich kół naukowych: I miejsce SKNF BOZON, II miejsce SKN Zarządzanie oraz III miejsce SKN Eko-energia.
Ocenie podlegała działalność kół naukowych w następujących kategoriach: naukowej, dydaktycznej, reprezentacyjnej, organizacyjnej oraz tzw. inne. Nagrody w konkursie mają charakter pieniężny i przyznawane zostały w formie grantów na działalność kół w roku 2017.

Absolwent AGH 2016

Konkurs na Absolwenta AGH roku został rozstrzygnięty po raz trzeci. Kapituła w składzie JM Rektor AGH prof. dr hab. inż. Tadeusz Słomka, Przewodniczący Stowarzyszenia Wychowanków AGH Piotr Czaja, Prezes Zarządu Fundacji dla AGH Jerzy Kicki oraz dotychczasowi zdobywcy tytułu Absolwenta AGH Roku 2014 i 2015  w osobie: Herbert Wirth , Krzysztof Witkowski oraz Absolwent Junior 2014 i 2015 w osobie: Piotr Palczewski, Dominik Nowak podjęła następujący werdykt:
Absowlentem AGH 2016 został Pan Krzysztof Pawiński za wybitne osiągnięcia zawodowe oraz rozwój Grupy Kapitałowej Maspex w Wadowicach. Absolwentami AGH Roku 2016 w kategorii Junior zostali Pan Michał Łabęcki oraz Grzegorz Mięsowicz za projekt Robot RopeRider wykorzystywany do inspekcji oraz konserwacji linii wysokiego napięcia.

Koncert Młodych Talentów Małopolski
Kulminacyjnym punktem programu był występ The Cracow Youth Chamber Orchestra pod batutą Pani Joanny Ślusarczyk, Orkiestry Reprezentacyjnej AGH pod batutą Karola Pyki, występ Gościa Specjalnego Maji Babyszki pianistki jazzowej oraz występ wokalistki Emili Żurek.

Usłyszeliśmy dzieła znamienitych kompozytorów: Astora Piazzola, Johannesa Brahmsa, Johanna Straussa, Edwarda Griega, Piotra Czajkowskiego. Zaprezentowano znane i uwielbiane utwory muzyki klasycznej oraz muzyki rozrywkowej. Wszystkie utwory wykonane przez najzdolniejszą młodzież Małopolski, laureatów licznych konkursów krajowych i zagranicznych.

Po koncercie wszyscy Goście udali się na lampkę wina. Spotkanie było świetną okazją do złożenia sobie noworocznych życzeń, podzielenia się opłatkiem jak również rozmów w miłym towarzystwie, przy dźwiękach wyśmienitej muzyki.

 

18 stycznia 2016 roku miał miejsce pierwszy Koncert  Noworoczny organizowany  pod honorowym patronatem Jego Magnificencji Rektora prof. dr hab. inż. Tadeusza Słomki przez Fundację dla AGH przy współpracy Stowarzyszenia Wychowanków.

Spotkanie poprowadzili dr inż. Jerzy Kicki- Prezes Zarządu Fundacji dla AGH oraz Paulina Maślanka, studentka IV roku Budownictwa na Wydziale Górnictwa i Geoinżynierii, pierwsza Vice Miss Polski 2013 roku. W pierwszej części spotkania wręczone zostały nagrody i wyróżnienia.

Konkurs na najlepsze Koło Naukowe AGH
Jednym z podstawowych zadań Fundacji dla AGH jest aktywowanie, prowokowanie i motywowanie do działania studentów AGH. Dlatego decyzją Zarządu Fundacji w tym roku po raz pierwszy przyznane zostały nagrody dla najaktywniejszych studenckich kół naukowych .
Ocenie podlegała działalność kół naukowych w następujących kategoriach: naukowej, dydaktycznej, reprezentacyjnej, organizacyjnej oraz tzw. inne. Nagrody w konkursie mają charakter pieniężny i przyznawane zostały w formie grantów na działalność kół w roku 2016.

Absolwent AGH 2015

Konkurs na Absolwenta AGH roku został rozstrzygnięty po raz drugi. Kapituła w składzie Jerzy Kicki- prezes Fundacji dla AGH , Stanisław Mitkowski Przewodniczący Stowarzyszenia Wychowanków AGH, Herbert Wirth – Absolwent AGH 2014, Piotr Palczewski – Absolwent AGH Junior 2014 podjęła następujący werdykt:
Absowlentem AGH 2015 został Pan Krzysztof Witkowski, za wybitne osiągnięcia zawodowe i rozwój firmy Bruk-Bet.
Absolwentem AGH Roku 2015 w kategorii Junior został Pan Dominik Nowak, za wybitne osiągnięcia realizacji innowacyjnych projektów działań w obszarze HighTECH

Wyróżnienia Stowarzyszenia Wychowanków AGH

Prof. Stanisław Mitkowski oraz Pan Henryk Kopeć wręczyli wyróżnienia dla członków Komitetu Organizacyjnego 70-lecia Stowarzyszenia Wychowanków AGH.

Koncert Młodych Talentów Małopolski
Kulminacyjnym punktem programu był występ podopiecznych Fundacji Pro Musica Bona oraz The Cracow Youth Chamber Orchestra pod batutą Pani Joanny Ślusarczyk. Usłyszeliśmy dzieła znamienitych kompozytorów: Astora Piazzola, Johannesa Brahmsa, Davida Poppera, Vittorio Montiego. Zaprezentowano znane i uwielbiane piosenki z operetek i musicali (Wesoła Wdówka, Evita). Wszystkie utwory wykonane przez najzdolniejszą młodzież Małopolski, laureatów licznych konkursów krajowych i zagranicznych. Wystąpili dla nas: Barbara Gąsienica Giewont (sopran) Klaudia Ligas (obój) Wojciech Zieliński (ksylofon) Aleksander Daszkiewicz (skrzypce), Krzysztof Michalski (wiolonczela), Igor Maryshkin (bas) oraz Marta Mołodyńska (fortepian). Koncert poprowadziła Pani dr Agnieszka Draus.

Niespodzianką wieczoru był występ Orkiestry Reprezentacyjnej AGH, która wraz z The Cracow Youth Chamber Orchestra wykonała Singin' in the Rain pod batutą Pana dr Karola Pyki. Po koncercie przedstawiciel Firmy Tymbark, Pan Grzegorz Nowicki przekazał stypendium o wartości 8 000 zł dla podopiecznych Fundacji Pro Musica Bona.

Następnie Pani prof. Anna Siwik - Prorektor ds. Studenckich AGH oraz Pan Prof. Stanisław Mitkowski - Przewodniczący Stowarzyszenia Wychowanków AGH, złożyli Noworoczne życzenia i zaprosili wszystkich zgromadzonych do Foyer Teatru na spotkanie towarzyskie. Spotkanie to było świetną okazją do złożenia sobie noworocznych życzeń, podzielenia się opłatkiem jak również rozmów w miłym towarzystwie, przy dźwiękach wyśmienitej muzyki w wykonaniu Orkiestry Reprezentacyjnej AGH.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

 

PIĄTKOWY WIECZÓR NAUK ŚCISŁYCH W AGH

Celem podejmowanych działań przez naszą Fundację jest wspieranie rozwoju młodych ludzi i popularyzacja nauki!
 
Piątkowy Wieczór Nauk Ścisłych miał miejsce 17 marca 2017 roku i był kontynuacją projektu Noc Matematyki, w który Fundacja angażuje się już od 3 lat.
 
Podczas wydarzenia uczniowie krakowskich szkół biorą udział w quizach, eksperymentach, doświadczeniach, pokazach i wykładach z dziedzin takich jak: matematyka, fizyka czy chemia! Wszystkie atrakcje przygotowywane są przez pracowników i studentów AGH. Wydarzenie to okazja dla dzieci, żeby przez jeden wieczór być prawdziwym naukowcem!
 
Piątkowy Wieczór Nauk Ścisłych odbywa się przy okazji Światowego Dnia Liczby Pi!
 
Tegoroczna edycja (17.03.2017r.) miała miejsce przy zaangażowaniu pracowników i studentów wydziałów: Wydział Matematyki Stosowanej, Wydział Inżynierii Materiałowej i Ceramiki AGH, Wydział Energetyki i Paliw, AGH, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH.
 
Na kolejną edycję zaprosimy już niebawem!
 

 

 

Zapisz